<3

min natt har la vart sisådär, har inte kunnat sova helt men det har vart okej :) mitt lilla hjärta väckte mej med frukost på sängen å presenter :$ han är så söt! ååååh :D idag är det ju alla hjärtans dag & jag spenderar den med min käraste ägodel<3 jag älskar dej nått så otroligt mycket & jag vet att du läser detta HAHA! :)
frukosten var nomnom och det var tända ljus å aaa ni får se :)


jag fick hårfärg som jag verkligen behövde & två jätte söta typ miranda nallar & denna söta toffifee :)

bilden blev ju spegelvänd -.- men såhär står det:
Jag älskar dej mer än du tror Stina, finns ingen som dig och kommer aldrig göra. // din älskling <3

jag blev helt rörd är jag fick detta! just nu vill jag åka tbx till stan å hämta ut hans paket, det ligger på posten nämnligen ;) åh jag vill skriva vad det är men då blir det ju ingen överraskning :/ kanske kan övertaa honom att hänga med till stan å sova hos mamma inatt för han har ju ändå studiedag imorgon & imorngon ska jag leka men världens sötaste Bianca <3
hihi nä nu ska jag försöka vara lite social med pontus om han nu någongång kan sluta spela "flyff"...
HAHAHAHA skriver sen =D pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0