börjar att blogga igen!

hellu!
Ny blogg, ny kille, nytt liv.
njaaaae inte riktigt så är det ju inte ;) men ny blogg är det & början på en ny familj!
sitter hos min kära pojkvän å bara tar det lugnt! han spelar cs därimot & typ börjar cepa ur för att tim inte svarar -.-
så osocialt ibland asså, men vad ska man göra åt saken? haha :)
idag har jag vart med pontus i hans skola & jag kan svära på allt att dom inte gör ett skit! :o men det är ju faktiskt deras problem ;) men det var rätt kul att se.
dom typ bara tjötar å busar :), så med andra ord så har denna dagen vart chillllipill.
började även prata med Paulina idag & jävlar vilken go tjej hon är! sicket hjärta den ungen har? inte för att jag känner henne nu så mycket men vi smsa först å nu skajp & innan jag prata med henne så hade jag en typ klump i magen/lungorna emellan åt å jag kan inte peka på vad det är men den klumpen har iallafall försvunnit nu och det känns suuuuper SKÖNT!  stort tack till dej paulina :)

iallafall så vill jag säga att jag älskar dej pontus & du gör verkligen min dag <3

langar en bild som min pojkvän redigerat!<3

Kommentarer
Postat av: GENIUSGIRL

Välkomen till blogg världen!!Söta Stina! miss u <3

2012-02-13 @ 22:13:48
URL: http://www.beautifulangel.devote.se/
Postat av: paulina

2012-02-14 @ 00:07:39
URL: http://paulinaakerberg.blogg.se/
Postat av: paulina

lugnt :) vad söt du är! :)

2012-02-14 @ 00:08:47
URL: http://paulinaakerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är söt paulina! :)

tack Sarah saknar dej nått otroligt! <3

2012-02-14 @ 15:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0