känslor som inte går att hantera

oavsett hur mycket jag inte vill tänka på dej så gör jag det, jag vet inte hur jag ska göra för att bara skita i dej?
åh, jag får panik när jag tänker på dej, vill liksom spola tillbaka tiden lite granna, det hade ju änna inte skadat!
åååååååååååh, vill säga att jag älskar dej för det gör jag, men det känns så jävla fel.
du har ju henne nu & bara skiter i mej & det hatar jag, du bara lämnade mej i sticket.
du lämnade mej när jag behövde dej som mest, jag vet att jag är dum och går tillbaka till dej när jag ser att du mår kasst men va fan ska jag göra då? du har hjälp mej som fan men nu då? nu när jag behöver dej så finns du inte här hos mej.. jag vet inte vad jag ska göra, vet inte hur jag ska beté mej när vi träffas, jag vet fan ingenting! åh jag hatar denna känslan.. alla minnen, allt skratt, alla bus, ska jag bara glömma dom eller kommer du tillbaka? jag fattar fortfarnde inte än idag vad jag gjorde för fel & det är ju ett bra tag sen vi gjorde något tsm, alltså hittade på något..
jag saknar dej, saknar den du var, han som jag alltid kunde prata med, skratta & gråta.. vart är han nu? du är inte han som jag lärde känna, du är inte han som jag älskar.. du är ett monster rent ut sagt, förlåt men det är sant. du bryr dej bara om dej själv, du är ett jävla ego! ärligt talat så gör jag verkligen ALLT för att få tillbaka den du en gång var.. fyfan för dej, din jävla egoistisk mupp!

langar en bild som är tagen i samma veva då du försvann ifrån mej..

Kommentarer
Postat av: paulina

sådant är tungt :( säg till om jag kan hjälpa dig<3

2012-02-27 @ 22:37:18
URL: http://paulinaakerberg.blogg.se/
Postat av: stinasälskling

Jag älskar dej stina, och kommer aldrig lämna dig !

du kan prata om allt med mig, och skratta, gråta får du göra med mig det med<3

puss / din älskling :*<3

2012-02-27 @ 23:32:42
Postat av: Stina dahl

pau:<3<3<3<3<3<3<3



ä:å jag älskar dej<3

mhm älskling, du är riktigt bra :*<3

2012-02-29 @ 01:24:57
URL: http://stinasarahdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0