frida fiser!

sitter i pontus rum med han å hans lilla syster, haha massa funfunfun! =D pontus är osocial å spelar som han gjort hela dagen.. såå nu sitter jag med frida å tjötar om hennes lärares eplepsianfall som han fått på hennes utvecklingssamtal.. HAHAHHAHAHHHHAHAHAH! frida släppte nyss av en fis å stack ut ur rummet fortare än en raket nästan ;) pontus har för sig könstiga ljud som gör mej galen! åh kjäften älskling :*
btw, jag & pontus förlovade oss idag åxå :) grattis till osss & ett lycka till va? :)
dagen har vart hyffsad förutom att två jääääätttttteee söta kineser/thailändare dampa ur på mej förut å tyckte att jag är rasist men sorry fucker's det är jag icke! :)
passar på att langa en bild på fruktsalladen som jag å p fick av frida & hennes kompis gjorde :( taskiga tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0