hehe..

förlåt för jag inte bloggat men har inte haft tid :/ igår så va jag inte i skolan för jag sov hela dagen ist, SKÖNT! på efter middagen så drog vi te natalie & så tatuerade mr P johan =) p fyllde i johans "stjärnor & gjorde ett typ sträck över hela smalbenet :S haha :) sen gjorde jag köttfärsås & p spagetti när vi kom hem & la oss dirr efter maten.. idag så har jag vart i skolan, slappt! slutade 12 men som tur va så slapp jag vänta på bussen te halv 4 för jag åkte med jansson =D snäll kille som kör hem mej :))). ska nog färga om mitt hår senare åxå om jag pallar så vill sägas! ;) mr P är lite grinig nu för jag nördar för mke vid datan så jag ska nog sätta på teven & vara lite social, vad har ni gjort denna tråkiga onsdag? :)
imorn så blire fyllesås eller va de nu hette med klassen, ÄNTLIGEN får vi komma ut lite =D




langar även en rätt så nytagen bild :))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0