hej :D

har inte kunnat blogga nått under dagen, FÖRLÅT! men dagen har vart fulllt ös, först vaknade jag å bianca, åt lite sen drog vi te stan köpte skidor! <3 sen lämna jag å mamma bianca & drog vidare mot pappa för att hämta stuffs! sagt å gjort, efter det så drog jag te sassen å mamma drog hem.. efter jag fikat med sassen så kom kristina & emelie å hämta mej åså drog jag å emelie te henne å käka :) nomnom :D sen drog vi te kristinas broder å kolla när hon tatuierade tony, en skorpion blev det. snyggt! efter vi vart där i typ två timmar så drog vi te donken, drack latte & hittade bebben å ardian :) efter donken drog vi till isen å buuuusaa. i <3 framhjulsdrift!
för en stund sen så kom vi hem te emelie & busar ännu mera & nu käkar vi knäckebröd med keso+kalkon+tomat & aromat <3 hihiihihihi snart drar vi te sunne btw, FUUUUUUUUNFUNFUFN :D!
se upp i backarna säger jag bara!
Emelie får stå för bilderna inatt ;)
en söt bild!
+ en till :$
aja säger det igen då, SE UPP I BACKARNA FÖR HELVETE! :*

Kommentarer
Postat av: Paulina

sv ; men tack (a) du och Pontus också! Det värmde :)i

gud vad fin du är!

2012-02-17 @ 05:34:10
URL: http://Paulinaakerberg.bPaulina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0