Pontus Bloggar! igen...

känner att jag måste prata ut om ett litet problem jag har :)
har haft gamla katter som isolering hemma i huset ett tag nu, och det har börjat lukta nått så in i helvete, vet inte om det börjar ruttna eller nått liknande, så kan inte någon snäll själ ta och hjälpa mig lite, ska jag ta bort dom döda katt ungarna eller ska jag ha kvar dom och sätta in nya?
för har ett antal katter här hemma som jag vill bli av med nämligen, om ni tycker att jag ska isolera med nya katter så kommentera med ett ja och en motivation till varför jag ska göra det, och om ni inte tycker att jag ska göra det så kommentera med ett nej och motivation till varför jag inte ska göra de, sprid gärna bloggen till era vänner osv så dom också kan tycka till lite =)

Puss o kram //pontus!

Kommentarer
Postat av: Tim Hallberg

Får väll börja med ett Nej. Heej kära djurvän...

Jag menar varför lägga nytt när man kan återanvända dom gamla? :D Allt du behöver att göra är att först frysa ner dom gamla sen låta dom hänga över en öppen eld med hjälp av dessa http://existenz.se/out.php?id=49380 så dom mjuknar sen tömmer du dom på innehåll alltså alla tarmar, sen stoppar du in en kattunge in i den andra pch syr igen och blöter ner dom i sån skit man använder när man stoppar upp djur så dom inte ruttnar/möglar/rostar :D och där har du de!! ett hus som aldrig behöver om isoleras :D



ps. får du slut på kattungar så kan jag fixa nya billigt använda knappt en halv säsong..

2012-02-14 @ 23:58:01
Postat av: Stina dahl

tack så jätte mycket tim, ska pröva detta :)

2012-02-15 @ 00:03:09
Postat av: anonym

I am snygg

2012-02-20 @ 13:01:34
Postat av: stina dahl

haha okej? & du är?

2012-02-20 @ 18:40:21
URL: http://stinasarahdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0