Pontus bloggar!

jag har en pojkvän, han heter pontus danielsson, han är sjukt snygg men bara 12 år i huvudet, han gillar att spela krocket och schack :)
på fritiden brukar han vara ute på lång promenader i regnet eller klä sig i mina underkläder som jag har glömt hemma hos honom :)
han brukar äta väldigt mycket mat på grund av att han tränar så mycket som han gör, han har använt sig utav anabola steroider, men gör det inte längre för att hans pung blev så jävla liten och han vill vara stor utan massa skit i kroppen :)
när han är med mig brukar han mest rulla runt på golvet och leka att han är en mask :S fattar dock inte det roliga i det, men det är säkert skit kul, aja nu ska jag och pontus kolla film och myyyyyyyysa ner oss i sängen, natti!:*<3


Detta är pontus version av sig själv<3
fan vad jag älskar dej gullet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0