sorry.

hej! fredagen var super härlig, mycke skratt i backarna å inga brutna ben :D älskling kom å mötte mej när vi va i stan igen, drog te mamma å han fick sin sena alla hjärtansdag present å vet ni vad de va? en tatueringsmaskin ((((: helgen har gått snabbt, har inte gjort ett skit typ förutom kollat på pontus bär han lekt med maskinen :) idag blir det skolan sen träffa lilla söta Sarah<3 det ska bli mysigt! när jag kommer hem igen så är pontus hemma & gör mej glad! :)))) i veckan så ska jag träffa Sassen å Kristian & fia å sasha :D
nu är jag strax i skolan & väntar på att klockan ska bli halv 10 då Sofie troligtvis kommer, får hoppas gurrabus är i skolan nu så jag inte är helt forever alone :D bloggar sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0