trött chey.

är super trött på min jävla mobil, min jävla belysning är ju helt pajj.. snälla kan inte någon rik unge komma å pröjsa en ny åt mej? vore guldvärt! ska nog låna en telefon av bianca om hon har någon eftersom jag inte ser ett piss -.- bianca nanar här i natt som tur är, jag slipper sova själv i mitt stoooooooooooooraa hus! blir nog att prata med p imorgon, har lite tankar & funderingar som jag behöver ha svar på, & hon är nog den enda som jag kan tänka mej att prata med detta om. bra tjej detdär! just nu för tillfället så skajpar jag med pontus & jag har smått damp, behöver nog röka snart.. inte rökt sen halv 3, duktig flicka :)
bianca skajpar med någon olliver som först snackar om nått bråk & nu om att strula :s wierd kille asså x)
förövrigt så saknar jag sofie & gurra! :/ dom brukar göra min dag sisådär extra rolig :D men det är rätt gött med lov assååå :) hepphepp kan la passa på att langa nåra tvär gamla bilder på min söta lilla syster sarah & diverse!

jag har åxå vart smal en gång.

älskade unge!

jag å sarah<3

kort hår :$


fina ungar dessa!


ska nog lägga mej strax, tjingeling :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0