helgen + veckan

hahaha man får faktiskt skylla sig själv när man dricker & kör moped med en halvt påsatt hjälm! hahaha du får fan skylla dej själv, tycker inte synd om dej för 5 öre! trodde du att du va cool då & försökte styla med halva hjälmen påsatt & full dessutom? jag tyckte det dåfan inte & vet fler som tycker du är en tönt pga detta.. rätt åt dej att få magpumpas å ligga i resperator eller vafan det heter. är det uppmärksamhet du vill ha eller vad? 0-a är vad du förblir.

fredags: skolan & sen drog jag & pappa te kinnekulle å feska & tältade även där, hur mysigt som helst!
lördag: kom hem, drog te stan för att fira spolen, 20 bast. helt okej på motorgårn :) martin & amanda körde hem mej (:
även då som den här "coola" killen körde moped full & försökte, ah jag vet faktiskt inte :s styla? skit pårej mongo! du visste ju bättre innan? ingen som precis tvingat i dej spriten? TÖNT!!!!!!!
söndag: slöat, vart inne i stan å träffat jessica =D kollat på hennes lägenhet & hund & pöjke andre :) Soda har blivit jätte stor :o & andre ser lika dan ut sen sist jag såg han :p haha.. sen träffade jag allybally & hennes lillebror som var ute med ally's 2 hundar! tanja & tequila :) sen hämtade mamma mej så drog vi te moffa å drack kaffe & sen vidare till till pappa :) drog även in te mina kära grannar med min lilla syster nathalie som piercade sig IGEN :) hon kommer se ut som mej snart :p hahha! sen så såg vi en emohora, & ah det blev la lite diskutioner men inget att lägga ner energi på ^^ & nu ligger jag iallafall i sängen & pratar med min kära pojkvän som är jätte söt & jag försöker övertala han till & skicka en bild men han vägrar :( aja!
imorn så blir det skolan.. sen mamma & hjälpa henne hemma & blablabla.
hur var eran helg?

mina höjdpunkter va/är:
  • umgås med pappa
  • göteborg på tisdag
  • pontus på tisdag
  • möte ang möhippa på onsdag
  • helgen<3


langar bild på hur jag såg ut i fredax!
hiss/diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0