något som jag hatar.

& det är tamejfan brudar! det är ett bland det värsta som finns, för dom är så jävla patetiska & slampiga rent ut sagt!
dom är otrogna & dom sviker, snackar dynga! rent ut FALSKA, vet ju ett tiotal som skulle behavas skjutas & ingen saknar dom.. & vissa är så jävla kontollfreak så det finns fan inte,kan ju inte ens skriva till deras kille & dom lägger sej i dirrm0de. aja, kom fan iinte hit & håll på!

blir nog inte dh i sommar som jag tänkt, eller jag vill ju men jag vill ju ta mitt jävla körkort ngn gång åxå.. är förövright ny gaddad :) la i lite blått i rosetten på skuldran :) inte alls ont, skön smärta :)
detta blir nog i helgen om jag får som jag vill :D



vad ttycker ni?! :))
förslag på vad jag ska tatuera in? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0