jääj

vaknade av att jag drömde om penisar kl 7.00 :S, drog till älskling & va med han i skolan, massa kul! arvidsson är sååå feminim eller vad det heter =D
glömde mina brills på ricky så baby får ta hand om dem (((: imorn blire skolan första gången på en vecka typ, känns la sisådär men längtar tills helgen då det händer grejor!
har flyttat tbx te pappa atm för man kan inte ens få försöka utan att folk inte tror en.. men iaf, mindre folk att bry sig om! nog om det..
skulle vart barnvakt men blidde inte så utan blev snarare hundvakt & det va ju inte planderat så jag sket i det :)
torsdag: skolan, psyk, skola, sarah & sen anna & sen min fru<3
fredag: skola, tandis<3, skola, min prins & fest/strög?
lördag: hemligt, bilder kommer sen ^^ hihi
söndag: jaduu, vi får la se.om det är fint väder så blire nog att ta en massa kort.

au juste, ska be **** tatuera mina my little ponny hästar & mina cupcake's =D

min vovve, amstuff/rottweiler :) här var hon inte stor :)

jag är grymt sugen på denna'!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0